Les conseils de Djeha

des conseils de valeur

Customer relationship

Customer relationship advice, customer care implementation and optimization, transition management.

Project management

Project management, budgets and deadlines framing, implementation and monitoring.

Audit

Audit, specifications, market tools benchmarks.

satisfaction client

Customer relationship areas of satisfaction

Every project is conducted with a single goal in mind: to obtain customer satisfaction.
To achieve it, our main work areas are :

Expectations responses 100%
Proposal force 100%
Compliance with deadlines 100%
Budget control 100%

Customer reviews

Each time I worked with Nabil I really appreciated his commitment and professionalism : Nabil has always been highly commited to the different tasks he worked on. He was very good to define efficient business solutions. He was full of initiative and always managed to detect problems and provide adequate solutions.
Nabil RENAÏ, c'est avant tout un professionnel du marketing et des enjeux de la relation client. C'est également un fin connaisseur des enjeux de la digitalisation des outils professionnels pour gérer ces thématiques. La réunion des deux expertises, avec une touche personnelle très terrain, fait de Nabil RENAÏ un consultant hautement efficace pour la mise en place de ce type de chantier. Ses qualités personnelles d'intégrité font de lui une valeur sûre.
Merci à Nabil qui tue les problèmes avant qu'ils n'apparaissent. Sa fine connaissance de la relation client et son expertise pratique et stratégique permettent d'être toujours en avance sur les problématiques de transformation digitale. Son goût du travail et sa ténacité en font une machine de guerre. Sa forte empathie et la curiosité pour les autres en font un talentueux collaborateur. Motivant, pédagogue et inspirant pour les équipes qui le côtoient, il permet d'aller plus loin, plus vite et le tout sans couture.